Direktlänk till inlägg 11 januari 2014

Ny crosstrainer

Av Nathalie - 11 januari 2014 17:09

Idag körde jag premiär-träning på min crosstrainer som äntligen har kommit. Jag gick på den i cirka en timme, och kan redan känna av träningsvärken. Det har ju varit några träningsfria dagar då jag inte känt mig helt frisk, men nu känner jag mig bättre och kan köra på med träningen igen. 


Idag är det även lördag, dagen som man får äta godis. För att inte riskera att gå upp så har jag satt det till en viss gräns. Det godis/dricka jag endast får äta på lördagar är:


- 1 liten skål med saltade jordnötter

- 1 liten skål med chilinötter

- 1 påse popcorn

- 1 burk (33 cl) coca cola light

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 30 juli 2014 19:19

Det var längesen sen sist. Hoppas att ni fortfarande finns kvar. Jag tränar fortfarande ännu och kommer fortsätta att göra. Jag har dock inga tips nu.    Jag har en blogg som inte bara handlar om träning, men jag tröttnade på namnet så ska inom k...

Av Nathalie - 30 juni 2014 14:16

Hej!   I morse när jag skulle väga mig vägde jag prick 62 kg. Vågen rör sig sakta men säkert nedåt, och jag är riktigt stolt!  ...

Av Nathalie - 16 maj 2014 21:42


Visste ni att det inte behövs ett helt gym, en personlig tränare och plågsamma dieter för att gå ned i vikt? Istället kan man promenera. Avstressande, bra motion och Helt gratis.   Jag är ingen expert eller något liknande, men jag har letat på nå...

Av Nathalie - 15 maj 2014 19:39

Hej!   Jag har precis kommit hem ifrån en timmes promenad. Känner mig duktig :)   Hur som helst ska jag köra på riktigt mycket med träningen den här månaden. Min avslutningsbal är den 10/6 och skolavslutningen är den 12/6 och då vill jag ha e...

Av Nathalie - 1 maj 2014 16:31

Hej!   Det var längesen jag bloggade nu (Som vanligt) så jag tänkte slänga in ett inlägg. Träningen har gått sådär eftersom att jag varit sjuk. Jag har haft till och från 39 graders feber.. i TVÅ veckor. Nu är jag däremot hyffsat frisk igen.  M...

Presentation

Hej :3
Jag är en tjej på 15 år som gör ett försök till att börja blogga. Mina intressen är i stort sett träning, och det är för det mesta vad den här bloggen kommer att handla om.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards